Più di 36 milioni di americani ùn anu micca denti, è 120 milioni di persone in i Stati Uniti mancanu almenu un dente. Cù questi numeri previsti per cresce in i prossimi dui decennii, u mercatu di dentiere stampate 3D hè previstu di cresce significativamente.
Sam Wainwright, Dental Product Manager di Formlabs, hà suggeritu durante l'ultimu webinar di a cumpagnia chì ùn saria micca "sorpresu di vede u 40% di dentiere in America fatte cù stampa 3D", dicendu chì hè sensu "à u livellu di a tecnulugia perchè ci hè senza perdita di materiale ". L'espertu hà sfondatu in alcune di e tecniche chì anu dimustratu per travaglià per esteticamente megliu denture stampate 3D. U webinar, intitulatu Can 3D printed dentures look good?, offre dentisti, tecnichi, è qualsiasi interessatu à utilizà a stampa 3D per migliurà a dentatura, cunsiglii nantu à cumu tagliate i costi di materiale finu à 80% (in cunfrontu à e carte di denture tradiziunali è acrilicu); eseguisce menu passi per ottene risultati d'alta qualità, è in generale impediscenu i denti à circà micca naturali.
"Questu hè un mercatu sempre in espansione cù parechje opzioni. I dentitori stampati in 3D sò una cosa assai nova, soprattuttu per e protesi rimovibili (qualcosa chì ùn hè mai statu digitalizatu) per quessa, hà da piglià un pocu di tempu per i laboratori, i dentisti è i pazienti per esse abituati. U materiale hè indicatu per l'usu à longu andà, ma l'adopzione più rapida di sta tecnulugia serà a cunversione immediata è a dentatura pruvisoria, chì anu un risicu più minimu chì permette à i prufessiunali dentali di marchjà micca in questa nova tecnulugia. Aspittemu ancu chì e resine diventeranu megliu, più forti è più estetiche in u tempu ", disse Wainwright.
In fattu, in l'ultimu annu, Formlabs hà digià riesciutu à aghjurnà e resine chì vende per i prufessiunali medichi per fà protesi orali, chjamati Digital Dentures. Queste novi resine appruvate da a FDA ùn sò micca solu s'assumiglia à dentiere tradiziunali, ma sò ancu più prezzu di l'altri opzioni. À $ 299 per a resina di basa di denture è $ 399 per a resina di denti, a cumpagnia stima chì u costu tutale di resina per una denture maxillary hè $ 7,20. Inoltre, Formlabs hà ancu liberatu recentemente a nova stampante Form 3, chì usa supporti di toccu leggeri: significatu chì u post-processamentu hè diventatu assai più faciule. L'eliminazione di u supportu serà più veloce nantu à a Forma 3 cà a Forma 2, chì si traduce in menu costi di materiale è tempu.
"Cerchemu di impedisce chì i denti parenu micca naturali, è qualchì volta cù queste dentiere stampate in 3D, l'estetica ne soffre veramente. Ci piace à pensà chì a dentatura deve avè gengiva cum'è a vita, margini cervicali naturali, denti individuali, è esse faciule d'assemblea ", disse Wainright.
U flussu di travagliu di basa generale prupostu da Wainright hè di seguità u flussu di travagliu tradiziunale finu à chì i mudelli finali sò versati è articulati cù un rim di cera, chì a configurazione deve esse fatta digitale cù un scanner dentale 3D di desktop chì permette u disignu digitale in qualsiasi dentale CAD apertu. sistemu, seguita da stampa 3D a basa è i denti, è infine post-processing, assemblea è finisce u pezzu.
"Dopu à fà tante parti, stampatu una tonna di denti è basi di dentiere, è assemblate, avemu ghjuntu cù trè tecniche per una dentiera stampata 3D estetica. Ciò chì vulemu hè di evità alcuni di i risultati di e dentizioni digitali d'oghje, cum'è i prudutti cù una basa opaca o gingiva, chì hè un pocu di miss in my opinion. O vi vene nantu à una basa semi trasluscente chì lascia e radiche esposte, è infine quandu utilizate u flussu di travagliu di denti splinted pudete finisce cù una cunnessione interproximal voluminosa. E postu chì e papille sò una parte stampata veramente sottile, hè veramente faciule di vede i denti cunghjuntendu, parendu micca naturali ".
Wainright suggerisce chì per a so prima tecnica dentale estetica, l'utilizatori ponu cuntrullà a prufundità di penetrazione di u dente è ancu l'angolo chì entra o esce, utilizendu una nova funzione in u software CAD 3Shape Dental System (versione 2018+). L'opzione hè chjamata mecanismu d'accoppiamentu, è dà à l'utilizatore assai più cuntrollu di prima, qualcosa chì vene assai utile, cunziddi chì "più a lunghezza subgingival hà u dente, u più forte hè u ligame cù a basa".
"U mutivu per chì e dentiere stampate in 3D sò diverse da e dentiere tradiziunali fatte hè chì e resine per a basa è i denti sò cum'è cugini. Quandu e parte esce da l'impresora è li lavate, sò quasi morbidi è ancu appiccicose, perchè sò solu parzialmente guariti, trà 25 è 35 per centu. Ma durante u prucessu di curazione UV finale, u dente è a basa diventanu una parte solida ".
In fatti, u specialista di denture indica chì l'utilizatori deve curà a basa cumminata è i denti cù una luci di cure UV in manu, chì si move versu l'internu, solu per mantene veramente e parti inseme. Una volta chì l'utilizatore hà verificatu chì tutte e cavità sò state riempite è sguassate ogni resina di basa residuale, a dentatura hè cumpleta è pronta per esse immersa per 30 minuti in glicerina à 80 gradi Celsius, per una ora tutale di tempu di cura. À quellu puntu, u pezzu pò esse finitu cù un smaltu UV o rota per una lucidatura alta.
A seconda tecnica di denture estetica cunsigliata implica una facilità d'assemblea di l'arcu splinted senza un interproximal voluminoso.
Wainright spiegò chì hà stallatu "questi casi in CAD in modu chì sò 100% splinted inseme perchè hè assai più faciule d'avè una piazza coerente di i denti, invece di fà una per una chì pò esse intensiva di travagliu. Aghju prima exportatu l'arcu splinted, ma a quistione quì hè cumu fà a cunnessione trà i denti interproximally pare naturali, soprattuttu quandu avete una papilla assai fina. Allora, prima di l'assemblea, durante a nostra parte di rimozione di supportu di u prucessu, piglià un discu di tagliu è riduce a cunnessione interproximal da u margine cervical versu l'incisale. Questu aiuta veramente l'estetica di a dentatura senza preoccupari di spazii.
Hè ricumandemu ancu chì durante u prucessu di assemblea, l'utilizatori ponu facilmente spazzola in resina di gingiva in i spazii per assicurà chì ùn ci hè micca aria, spazii o vuoti, mantenendu a forza.
"Mantene l'ochju fora per e bolle", hà ripetutu Wainright parechje volte, spieghendu chì "se fate una interazione minima per uttene a resina in i spazii, riduce veramente e bolle".
Hà aghjustatu ancu chì a chjave hè di "flussu in più resina in prima, invece di bagnala solu, è quandu hè strettu inseme, scorrirà in quella zona. Infine, u overflow pò esse sguassatu cù un dito guantatu ".
"Sembra abbastanza simplice, ma questu sò e cose chì imparemu cù u tempu. Aghju ripetutu parechji di sti prucessi una manciata di volte è aghju megliu, oghje pò piglià finu à 10 minuti à u massimu per finisce una denture. Inoltre, se pensate à i supporti soft touch in u Form 3, u post-elaborazione serà ancu più faciule, postu chì qualcunu puderà strappalli è aghjunghje pocu finitu à u pruduttu ".
Per l'ultima tecnica di denture estetica, Wainwright suggerì di seguità l'esempiu di "protesi brasiliane", chì offre un modu inspiratore per creà gengiva cum'è a vita. Dice chì hà nutatu chì i brasiliani sò diventati esperti in a creazione di dentiere, aghjunghjendu resine traslucidi in a basa chì permettenu di vede u culore di a gengiva di u paziente. Hà prupostu chì a resina LP Formlabs hè ancu abbastanza traslucida, ma quandu hè pruvata nantu à un mudellu o a bocca di u paziente, "aghjunghje una bella prufundità à a gengiva stessa, dendu un riflessu di luce utile in l'estetica".
"Quandu a dentiera hè pusata intraorale, a gengiva naturale di u paziente si mostra per fà chì a protesi venga à a vita".
Formlabs hè cunnisciutu per creà sistemi di stampa 3D affidabili è accessibili per i prufessiunali. Sicondu a cumpagnia, in l'ultima dècada, u mercatu dentale hè diventatu una parte enorme di l'affari di a cumpagnia è chì Formlabs hè fiducia da i capi di l'industria dentale in u globu, "offre più di 75 staffi di supportu è serviziu è più di 150 ingegneri".
Hà speditu più di 50,000 stampanti in u mondu, cù decine di millaie di prufessiunali dentali chì utilizanu Form 2 per migliurà a vita di centinaie di millaie di pazienti. Inoltre, utilizendu i so materiali è stampanti in più di 175 000 interventi chirurgici, 35 000 splints è 1 750 000 pezzi dentali stampati in 3D. Unu di l'ugettivi di Formlabs hè di espansione l'accessu à a fabricazione digitale, perchè qualcunu pò fà qualcosa, questu hè unu di i mutivi per quessa chì a cumpagnia face webinars, per aiutà à tutti à ghjunghje.
Wainright hà ancu revelatu chì Formlabs rilascerà duie basi novi di dentiera, RP (rosa rossu) è DP (rosa scura), è ancu duie forme di denti di denti, A3 è B2, chì cumplementanu l'A1, A2, A3 esistenti. 5, è B1.
Sè vo site un grande fan di webinars, assicuratevi di verificà più in i webinars di 3DPrint.com in a sezione Training.
Davide Sher hà scrittu assai nantu à a stampa 3D. Oghje, gestisce a so propria rete di media in stampa 3D è travaglia per SmarTech Analysis. Davide guarda a stampa 3D da...
Stu episodiu 3DPod hè pienu di opinione. Eccu guardemu i nostri stampatori 3D di desktop convenienti preferiti. Evaluemu ciò chì vulemu vede in una stampante è quantu luntanu...
Velo3D era una misteriosa startup furtiva chì hà svelatu una tecnulugia di metallu potenzialmente rivoluzionaria l'annu passatu. Revelendu più nantu à e so capacità, partenarii cù i partenarii di serviziu, è travagliendu versu a stampa di pezzi aerospaziali ...
Sta volta avemu una discussione viva è divertente cù Melanie Lang, u Fundatore di Formalloy. Formalloy hè una start-up in l'arena DED, una tecnulugia di stampa 3D in metallo ...
Tempu di post: 14-novembre-2019