Cumu distingue e diffarenze trà a stampante UV è a stampante DTG

Cumu distingue e diffarenze trà a stampante UV è a stampante DTG

Data di Publicazione: 15 d'ottobre di u 2020 Editore: Celine

A stampante DTG (Direct to Garment) pò ancu esse chjamata macchina di stampa di T-shirt, stampante digitale, stampante spray diretta è stampante di vestiti. Se l'aspettu hè solu, hè faciule mischjà i dui. Dui lati sò piattaforme metalliche è teste di stampa. Ancu l'aspettu è a dimensione di a stampante DTG hè basicamente uguale à a stampante UV, ma i dui ùn sò micca universali. I differenzi specifichi sò i seguenti:

1.Consumption of Print Heads

L'impresora di t-shirt usa una tinta tessili a base d'acqua, a maiò parte di e quali buttiglia bianca trasparente, principarmenti a testa acquatica di Epson, 4720 è 5113 testi di stampa. A stampante uv usa inchiostru uv curable è principalmente neru. Certi pruduttori utilizanu buttigli scuri, l'usu di capi di stampa principalmente da TOSHIBA, SEIKO, RICOH è KONICA.

2.Different Campi di stampa

T-shirt usata principarmenti per u cuttuni, seta, tela è pelle. L'impresora uv flatbed basata nantu à vetru, tile ceramica, metallu, legnu, pelle molle, mouse pad è crafts di bordu rigidu.

3.Different Curing Principles

L'imprese di t-shirt utilizanu metudi di riscaldamentu esternu è di siccà per aghjunghje mudelli à a superficia di u materiale. L'imprese uv flatbed utilizanu u principiu di curing ultraviolet è curing from uv led lamps. Certamente, ci sò ancu uni pochi nantu à u mercatu chì utilizanu lampade di pompa per u calore per curà l'impresora uv flatbed, ma sta situazione diventerà menu è menu, è sarà gradualmente eliminata.

In generale, deve esse nutatu chì l'impresora di T-shirt è l'impresora uv flatbed ùn sò micca universali, è ùn ponu micca esse simpliciamente aduprati rimpiazzendu u sistema di tinta è cura. U sistema di bordu principale internu, u software di culore è u prugramma di cuntrollu sò ancu diffirenti, cusì secondu u tipu di pruduttu per sceglie l'impresora chì avete bisognu.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2020