I segni Braille ghjucanu un rolu impurtante in l'aiutu à e persone ceche è disabilità visuale à navigà in spazii publichi è accede à l'infurmazioni. Tradizionalmente, i segni braille sò stati fatti cù metudi di incisione, embossing o fresa. Tuttavia, sti tecnichi tradiziunali ponu esse tempu, caru, è limitati in l'opzioni di disignu.
Cù stampa UV flatbed, avemu avà una opzione più veloce, più flessibile è costu-efficace per a produzzione di segni braille. I stampanti UV flatbed ponu stampà è furmà punti braille direttamente nantu à una varietà di sustrati rigidi cumpresi acrilicu, legnu, metallu è vetru. Questu apre novi pussibulità per creà segni braille eleganti è persunalizati.
Allora, cumu utilizà una stampante UV flatbed è inchiostri di specialità per pruduce segni braille cupola in acrilico conformi à l'ADA? Andemu à traversu i passi per questu.
Cumu stampà?
Preparate u File
U primu passu hè di preparà u schedariu di disignu per u signu. Questu implica a creazione di opere d'arte vettoriali per i gràfici è u testu, è u posizionamentu di u testu braille currispondente secondu e norme ADA.
L'ADA hà specificazioni chjaru per a piazza braille nantu à i segni, cumprese:
- Braille deve esse situatu direttamente sottu u testu assuciatu
- Ci deve esse una separazione minima di 3/8 inch trà braille è altri caratteri tattili
- Braille deve principià micca più di 3/8 inch da u cuntenutu visuale
- Braille ùn deve finisce micca più di 3/8 inch da u cuntenutu visuale
U software di cuncepimentu utilizatu per creà i fugliali deve permette un allinamentu precisu è a misurazione per assicurà a piazza braille curretta. Assicuratevi di triple verificate chì tutti i spazii è u piazzamentu sò conformi à e linee ADA prima di finalizà u schedariu.
Per impediscenu chì a tinta bianca si vede intornu à i bordi di a tinta di culore, riduce a dimensione di a capa di tinta bianca da circa 3px. Questu aiutà à assicurà chì u culore copre completamente a capa bianca è evita di lascià un cercolu biancu visibile intornu à l'area stampata.
Preparate u substratu
Per questa applicazione, useremu una foglia acrilica clara cum'è sustrato. L'acrilico funziona assai bè per a stampa UV flatbed è furmendu punti braille rigidi. Assicuratevi di sguassate ogni copertina protettiva di carta prima di stampà. Assicuratevi ancu chì l'acrilico hè liberu di macchie, graffi o statichi. Asciugà a superficia ligeramente cù l'alcool isopropilica per caccià ogni polvera o statica.
Stabilite i strati di tinta bianca
Una di e chjave per furmà bè braille cù inchiostri UV hè di prima custruisce un grossu adattatu di tinta bianca. A tinta bianca furnisce essenzialmente a "base" nantu à quale i punti braille sò stampati è formati. In u software di cuntrollu, stabilisce u travagliu per stampà almenu 3 strati di tinta bianca prima. Più passaghji ponu esse aduprati per punti tattili più grossi.
Caricate l'acrilico in a stampante
Pone cù cura a foglia acrilica nantu à u lettu di vacuum di a stampante UV flatbed. U sistema deve mantene a foglia in u locu sicuru. Aghjustate l'altezza di a testa di stampa per chì ci hè un spaziu propiu sopra l'acrilico. Pone a distanza abbastanza larga per evità di cuntattà i strati d'inchiostru chì si custruiscenu gradualmente. Un intervallu di almenu 1/8" più altu ch'è u grossu finale di a tinta hè un bonu puntu di partenza.
Cumincià a stampa
Cù u schedariu preparatu, u sustrato caricatu è i paràmetri di stampa ottimizzati, site prontu per inizià a stampa. Inizià u travagliu di stampa è lasciate chì l'impresora s'occupe di u restu. U prucessu prima mette parechje passate di tinta bianca per creà una capa liscia è cupola. Tandu stamparà i grafici culurati in cima.
U prucessu di curazione indurisce ogni strata istantaneamente per chì i punti ponu esse impilati cù precisione. Hè da nutà chì se u vernice hè sceltu prima di stampà, per via di a caratteristica di a tinta di vernice è a forma di cupola, puderia sparghje in cima per copre tutta l'area di a cupola. Se menu percentuale di vernice hè stampata, a diffusione serà diminuita.
Finite è esaminà a stampa
Una volta finita, a stampante hà produttu un segnu braille conforme à l'ADA cù punti formati stampati digitalmente direttamente nantu à a superficia. Eliminate cù cura a stampa finita da u lettu di l'impresora è esaminate da vicinu. Fighjate qualsiasi spots induve spruzzi d'inchiostra indesevule pò esse accadutu per via di l'aumentu di u spaziu di stampa. Questu pò esse facilmente pulita cù una spugna rapida di un pannu molle imbevutu cù alcolu.
U risultatu deve esse un segnu braille stampatu prufessiunale cù punti croccanti, cupola perfetti per a lettura tattile. L'acrilicu furnisce una superficia liscia è trasparente chì pare bè è resiste à l'usu pesante. A stampa UV flatbed permette di creà questi segni braille persunalizati nantu à dumanda in pocu minuti.
E pussibulità di i segni Braille stampati UV Flatbed
Questa tecnica di stampa braille conforme à l'ADA apre parechje pussibulità paragunate à i metudi tradiziunali di incisione è embossing. A stampa UV flatbed hè altamente flessibile, chì permette una persunalizazione cumpleta di gràfiche, texture, culori è materiali. I punti Braille ponu esse stampati nantu à acrilicu, lignu, metallu, vetru è più.
Hè veloce, cù a capacità di stampà un segnu braille cumpletu in menu di 30 minuti, secondu a dimensione è i strati di tinta. U prucessu hè ancu assequible, eliminendu i costi di stallazione è i materiali sprechi cumuni cù altri metudi. L'imprese, e scole, e strutture sanitarie è i lochi publichi ponu prufittà di a stampa à dumanda di segni braille interni è esterni persunalizati.
Esempi creativi includenu:
- Segnali di navigazione culuriti è carte per musei o spazii di l'avvenimenti
- Nome di stanza stampata persunalizata è segni numerichi per l'alberghi
- Segni d'uffiziu in metallo d'aspettu incisu chì integranu gràfiche cù braille
- Segnali d'avvertimentu o d'istruzzioni cumpletamente persunalizati per ambienti industriali
- Segnali decorativi è displays cù texture è mudelli creativi
Cuminciate cù a vostra stampante UV Flatbed
Speremu chì questu articulu hà furnitu qualchì ispirazione è una panoramica di u prucessu per stampà segni braille di qualità nantu à acrilicu cù una stampante UV flatbed. À Rainbow Inkjet, furnimu una gamma di latti piani UV ideali per a stampa braille conforme ADA è assai di più. A nostra squadra esperta hè ancu pronta à risponde à qualsiasi dumande è aiutavvi à inizià a stampa di segni braille vibranti.
Da i picculi mudelli di tavulinu perfetti per a stampa braille occasionale, finu à i piani automatizati di volumi elevati, offremu soluzioni per risponde à i vostri bisogni è u vostru budgetu. Tutte e nostre stampanti furniscenu a precisione, a qualità è l'affidabilità necessarie per a furmazione di punti braille tattili. Per piacè visitate a nostra pagina di produttuStampanti UV flatbed. Pudete ancucuntatta cidirettamente cù qualsiasi dumande o per dumandà una quotazione persunalizata adattata per a vostra applicazione.
Tempu di post: Aug-23-2023