Oghje, l'utilizatori ùn sò micca solu preoccupati di u prezzu è di a qualità di stampa di e macchine di stampa UV, ma ancu di a toxicità di l'inchiostro è di u so dannu potenziale à a salute umana. Tuttavia, ùn ci hè micca bisognu di esse troppu preoccupatu di stu prublema. Sì i prudutti stampati eranu tossichi, ùn passanu micca definitivamente l'ispezione di qualificazione è seranu eliminati da u mercatu. À u cuntrariu, i machini di stampa UV ùn sò micca solu populari, ma ancu permettenu à l'artisgianu di ghjunghje à novi alture, chì permettenu i prudutti à vende à un bonu prezzu. In questu articulu, avemu da furnisce infurmazioni precise nantu à se l'inchiostru utilizatu in e macchine di stampa UV pò pruduce sustanzi dannusu à u corpu umanu.
L'inchiostro UV hè diventatu una tecnulugia di tinta matura cù quasi zero emissioni di contaminazione. L'inchiostru ultraviolettu generalmente ùn cuntene micca solventi volatili, facendu più ecologicu cumparatu cù altri tipi di prudutti. L'inchiostru di a stampa UV ùn hè micca tossicu, ma pò ancu causà irritazione è corrosione à a pelle. Ancu s'ellu hà un odore ligeru, hè innocu per u corpu umanu.
Ci hè dui aspetti di u dannu potenziale di a tinta UV à a salute umana:
- L'odore irritante di a tinta UV pò causà discomfort sensoriale se inalatu per un bellu pezzu;
- U cuntattu trà a tinta UV è a pelle pò corrode a superficia di a pelle, è l'individui cù allergii ponu sviluppà marchi rossi visibili.
Soluzioni:
- Durante l'operazione di ogni ghjornu, u persunale tecnicu deve esse equipatu di guanti dispunibuli;
- Dopu avè stallatu u travagliu di stampa, ùn stà micca vicinu à a macchina per un periudu prolongatu;
- Se a tinta UV entra in cuntattu cù a pelle, lavate immediatamente cù acqua pulita;
- Se inalate l'odore provoca disagi, esce per un pocu di aria fresca.
A tecnulugia di l'inchiostru UV hà fattu una longa strada in termini di amichevule è di sicurezza ambientale, cù emissioni di contaminazione quasi zero è l'assenza di solventi volatili. Seguendu e soluzioni cunsigliate, cum'è purtendu guanti dispunibuli, è pulendu prontamente qualsiasi tinta chì entra in cuntattu cù a pelle, l'utilizatori ponu operare in modu sicuru e macchine di stampa UV senza preoccupazione eccessiva per a toxicità di l'inchiostro.
Postu tempu: Apr-29-2024