Comu tutti sapemu, u modu più cumuni in a pruduzzione di vestiti hè a serigrafia tradiziunale.Ma cù u sviluppu di a tecnulugia, a stampa digitale diventa sempre più populari.
Discutemu a diffarenza trà a stampa di t-shirt digitale è a serigrafia ?
1. Flussu di prucessu
A serigrafia tradiziunale include a creazione di una schermu, è utilizendu sta schermu per stampà a tinta nantu à a superficia di u tela.Ogni culore dipende di una schermu separata cumminata per rializà l'aspettu finale.
A stampa digitale hè un metudu assai più novu chì richiede chì u cuntenutu di stampa hè trattatu da un computer, è stampatu direttamente nantu à a superficia di u vostru pruduttu.
2. Prutezzione ambientale
U flussu di u prucessu di stampa di serigrafia hè un pocu complicatu cà a stampa digitale.Implica lavà a schermu, è stu passu hà da creà una grande quantità d'acqua residuale, chì cuntene compostu di metalli pesanti, benzene, metanol è altre materiale chimicu dannusu.
A stampa digitale hà solu bisognu di una macchina di pressa di calore per riparà a stampa.Ùn ci sarà micca acqua di scarico.
Effettu 3.Printing
A pittura di u screnu hà da stampà un culore cù un culore indipendente, per quessa hè assai limitata in a selezzione di culore
A stampa di Dightal permette à l'utilizatori di stampà milioni di culori, facendu una scelta perfetta per e fotografie in piena culore A causa di a stampa digitale hà finitu l'informatica cumplessa, a stampa finale serà più precisa.
4.Printing costu
A pittura di schermu spende un grande costu di set-up in a fabricazione di schermi, ma ancu rende a stampa di serigrafia più costu-efficace per un grande rendimentu.È quandu avete bisognu di stampà l'imaghjini culuriti, vi spende più costu nantu à a preparazione.
A pittura digitale hè u più prezzu per una piccula quantità di t-shirt stampate diy.In gran parte, a quantità di culori utilizati ùn affetterà micca u prezzu finali.
In una parolla, i dui metudi di stampa sò assai efficaci in a stampa tessili.Sapendu i so vantaghji è svantaghji vi purterà u valore massimu à longu andà.
Tempu di pubblicazione: 10 ottobre 2018