Perchè Nimu ùn ricumanda a stampante UV per a stampa di T-shirt?

stampa UVhè diventatu sempre più populari per diverse applicazioni, ma quandu si tratta di stampa di T-shirt, hè raramente, se mai, cunsigliatu. Questu articulu esplora i mutivi di sta pusizione di l'industria.

U prublema primariu si trova in a natura porosa di a tela di T-shirt. A stampa UV si basa nantu à a luce UV per curà è solidificà a tinta, creendu una maghjina durable cù una bona aderenza. Tuttavia, quandu hè appiicata à materiali porosi cum'è u tessulu, a tinta s'infiltra in a struttura, impediscendu a curazione completa per via di l'obstruczione di u tessulu di a luce UV.

fibra di tissu

Stu prucessu di curazione incompleta porta à parechji prublemi:

  1. Accuratezza di u culore: L'inchiostru parzialmente curatu crea un effettu granulare dispersu, chì interferisce cù a ripruduzzione precisa di u culore necessaria per l'applicazioni di stampa à a dumanda. Questu risultatu in una rappresentazione di culore imprecisa è potenzialmente deludente.
  2. Adesione povera: A cumminazzioni di inchiostru senza polimeru è particelle curate granulare porta à una adesione debule. In cunseguenza, a stampa hè propensa à lavà o deteriora rapidamente cù l'usura.
  3. Irritazione di a pelle: A tinta UV senza cura pò esse irritante per a pelle umana. Inoltre, a tinta UV stessu hà proprietà corrosive, facendu micca adattatu per a ropa chì vene in cuntattu direttu cù u corpu.
  4. Texture: L'area stampata spessu si sente rigida è incòmoda, detracting from the natural softness of the T-shirt fabric.


Hè da nutà chì a stampa UV pò esse successu nantu à tela trattata. A superficia liscia di a tela trattata permette una cura di tinta megliu, è postu chì i stampi di tela ùn sò micca purtati contr'à a pelle, u putenziale di irritazione hè eliminata. Hè per quessa chì l'arte di tela stampata UV hè populari, mentre chì i T-shirts ùn sò micca.

In cunclusioni, a stampa UV nantu à i T-shirts produce risultati visivi poveri, texture sgradevoli è durabilità inadegwata. Questi fattori facenu micca adattatu per l'usu cummerciale, spieghendu perchè i prufessiunali di l'industria raramente, se mai, raccomandanu stampatori UV per a stampa di T-shirt.

Per a stampa di T-shirt, metudi alternativi cum'è a serigrafia,stampa diretta à film (DTF)., stampa diretta à u vestitu (DTG)., o trasferimentu di calore sò generalmente preferiti. Queste tecniche sò specificamente pensate per travaglià cù materiali di tela, chì offre una precisione di culore megliu, durabilità è cunfortu per i prudutti purtati.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2024