Qualchidunu familiarizatu cù stampanti UV flatbed sapi chì si differenzi significativamente da e stampanti tradiziunali. Simplificanu assai di i prucessi cumplessi assuciati cù tecnulugia di stampa più vechje. I stampanti UV flatbed ponu pruduce l'imaghjini à culore in una sola stampa, cù l'inchiostru chì si secca istantaneamente dopu l'esposizione à a luce UV. Questu hè ottenutu per un prucessu chjamatu curing UV, induve a tinta hè solidificata è stabilita da a radiazione ultravioletta. L'efficacità di stu prucessu di secca dipende largamente da a putenza di a lampada UV è a so capacità di emette una radiazione ultravioletta.
Tuttavia, i prublemi ponu accade se a tinta UV ùn si secca bè. Scupritemu perchè questu puderia accade è scopre alcune soluzioni.
Prima, a tinta UV deve esse esposta à un spettru specificu di luce è una densità di putenza abbastanza. Se a lampada UV ùn manca abbastanza putere, nisuna quantità di tempu d'esposizione o numeru di passaggi attraversu u dispusitivu di curazione guariscerà u pruduttu. Una putenza inadegwata pò purtà à l'invecchiamentu di a superficia di a tinta, diventendu sigillata o fragile. Questu risultatu in una scarsa aderenza, facendu chì i strati di tinta aderiscenu pocu l'un à l'altru. A lumera UV di bassa putenza ùn pò micca penetrà in i strati di u fondu di l'inchiostru, lascendu micca curati o solu parzialmente guariti. E pratiche operative di ogni ghjornu ghjucanu ancu un rolu cruciale in questi prublemi.
Eccu uni pochi di sbagli di funziunamentu cumuni chì ponu purtà à un poviru siccatu:
- Dopu avè rimpiazzatu una lampada UV, u timer d'utilizazione deve esse resettatu. S'ellu hè trascuratu, a lampada pò esse sopra à a so durata di vita senza chì nimu s'avvisa, cuntinuendu à operare cù efficacità diminuita.
- A superficia di a lampa UV è a so carcassa riflettente deve esse mantenuta pulita. À u tempu, se questi diventanu troppu brutti, a lampada pò perde una quantità significativa d'energia riflettente (chì pò cuntà finu à u 50% di a putenza di a lampada).
- A struttura di putenza di a lampada UV pò esse inadegwata, vale à dì chì l'energia di radiazione chì pruduce hè troppu bassu per chì a tinta si secca bè.
Per affruntà questi prublemi, hè cruciale per assicurà chì e lampade UV operanu in a so durata di vita efficace è di rimpiazzà immediatamente quandu superanu stu periodu. U mantenimentu regulare è a cuscenza operativa sò chjave per prevene i prublemi cù l'asciugatura di l'inchiostro è per assicurà a longevità è l'efficacità di l'equipaggiu di stampa.
Sè vo vulete sapè di piùstampante UVcunsiglii è suluzioni, benvenuti àcuntattate i nostri prufessiunali per una chat.
Tempu di Post: 14-May-2024